#доставка захисту КОЛЬЧУГА

    Для Києва: Для Києва можливі такі варіанти доставки:
    - самовивіз замовлення з офісу/складу: вул. Козацька, 126 (М. Васильківська)
    - вартість адресної доставки замовлення в Києві, Борисполі та Броварах дивіться нижче в інтерактивній карті з позначеними зонами доставки.


    Для України: Доставка замовлення (від 1600 грн.) по Україні БЕЗКОШТОВНО при 100% оплаті на карту ПриватБанку, Приват24 або на розрахунковий рахунок нашої компанії. Відправка здійснюється курьерською службою: ІнТайм.

    Рекомендована служба доставки - Інтайм Переглянути список відділень >>

    Доставка Новою Поштою: при 100% оплаті Ви гарантовано отримуєте знижку на доставку!


    Варіанти оплати: - готівкою в офісі
    - оплата готівкою при отриманні в відділенні курєрської служби
    - оплата Приват24
    - оплата в терміналі ПриватБанку
    - оплата на карту Visa/MasterCard
    - оплата в розстрочку на 10 платежів, щомісячна комісія 2.9% "Миттєва розстрочка"
    - оплата з MasterPass
    - безготівкова оплата на розрахунковий рахунок  (виписуємо рахунок для сплати в банку).

    Зверніть увагу! Наш розрахунковий рахунок знаходиться в ПриватБанку.
    Для швидкого переводу коштів рекомендуємо наші рахунки сплачувати через відділення цього банку.


    Установка захиста двигуна ТМ Кольчуга: Захист двигуна можете встановити на нашому СТО в Києві, вул. Казацька, 126 (за попереднім записом).
    Вартість установки захисту двигуна: 200 грн. (за кожну додаткову частину +50 грн.)

    Додаткова інформація та запис по телефону:+38 (044)257-25-55


    * Ми працюємо з такими курьерськими службами: Інтайм, Гюнсел, Нова Пошта.

    Повернення товару: Повернення товару відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
    В період 14 днів, не рахуючи день покупки, можливо оформити повернення товару при умові:

    - товар не був в експлуатації;
    - збережена упаковка, ярлики, наклейки;
    - цілісність комплекту не порушена;
    - збережений документ, що підтверджує оплату;

    Для повернення товару потрібно:
      - Повідомити нас, що ви здійснюєте повернення (причину повернення);
      - Заповнити заяву на повернення, яку надасть менеджер;
      - Надати документ, що підтверджує покупку/оплату;
      - Привезти сам товар в цілісності та без слідів експлуатації:
        - можна привезти товар в офіс/склад;
        - відправити курєрською службою НоваПошта, Інтайм без післяплати!
        - доставку поверненого товару здійснюється за власний рахунок.
      - Очікуйте повернення грошей після отримання та огляду товару нашим спеціалістом (період повернення грошей за товар не більше 30 днів).

    Поверненню не підлягає:

    - якщо товар був пошкоджений;
    - товар бул в експлуатації, або пошкоджений під час монтажу;
    - акційний та б/у товар;
    - товари виготовлені під замовлення;
    - відсутні документи, що підтверджують покупку/оплату товара.